همزمان با هفته دولت؛

به گزارش دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ با حضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،"علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، "سیدجمال سجادی پور" رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ،"محمود زارع رشکوئیه" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، "محمدرضا عارفی" مدیرکل دفتر فنی ، امور عمرانی و حمل و نقل استانداری ، "ناصر دهقانی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،"احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات،جمعی از مسئولان و اقشار مختلف ، طرح آبیاری کم فشار صالحی وزیری گاریزات افتتاح شد.

"محسن صادقیان" در حاشیه این افتتاح اظهار داشت: باتوجه به شرایط منابع آبی شهرستان تفت اجرای طرح های آبیاری کم فشار و تحت فشار در این شهرستان ضروری است .

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح های آبیاری کم فشار و تحت فشار جلسات کارشناسی با معاونین وزرات جهاد کشاورزی برگزار شده و بر پرداخت اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن به نتیجه رسیده ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری بخشداران و دهیاران با جهاد کشاورزی شاهد اجرای این گونه طرح ها در سطح مزارع و زمین های کشاورزی روستاهای شهرستان تفت باشیم.

لازم به ذکر است طرح آبیاری کم فشار صالحی وزیری گاریزات در مزرعه کاظم آباد نواب در متراژ 87.5 هکتار به اجرا در آمده و 45 بهره بردار از مزایای آن بهره مند شده اند برای اجرای این طرح یازده میلیارد و چهارصد میلیون ریال از اعتبار ملی و سه میلیارد ریال با خودیاری اهالی هزینه شده است.