به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید)؛

افتتاح هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان شهرستان تفت

در مراسمی با حضور فرماندار تفت، رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اداره بهزیستی و جمعی از مسئولان؛ هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در شهرستان تفت آغاز به کارکرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) در مراسمی با حضور "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت، "حسین دشتی"رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اداره بهزیستی و جمعی از مسئولان شهرستان؛ هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در شهرستان تفت آغاز به کارکرد.

"علیرضا نوکار" در این مراسم با گرامیداشت 23 مهرماه روز جهانی نابینایان (عصای سفید) خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح دفتر و هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان شهرستان تفت شاهد تحرک و شادابی در این دسته از افراد باشیم تا ضمن انجام فعالیت‌های ورزشی شاهد افتخارآفرینی این ورزشکاران در عرصه رقابت استانی و ملی نیز باشیم.

فرماندار شهرستان تفت از آمادگی مجموعه مدیریتی این شهرستان در راستای حمایت از این هیئت خبر داد و خاطرنشان کرد: ما موظف هستیم تا تحقق خواسته‌های روشن‌دلان عزيز پاسخگوي مطالبات آنان باشيم و تلاش خواهیم کرد خواسته‌های به‌حق این دسته از جامعه را تحقق‌بخشیم.

لازم به ذکر است 230 نابینا و کم‌بینا در شهرستان تفت در حال زندگی هستند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با افتتاح این هیئت ورزشی امکان فعالیت ورزشی این عزیزان فراهم‌شده است.