فرماندار شهرستان تفت:

اقتدار امروز ایران مرهون مقاومت شجاعانه آزادگان سرافراز

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در دیدار با آزادگان این شهرستان گفت: امنیت، آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون و وامدار شجاعت ، ایستادگی و مقاومت شما غیور مردان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" در جمع آزادگان این شهرستان اظهار کرد: آزادگان با ایستادگی در مقابل شکنجه‌های ماموران رژیم بعث عراق موجب عجز و ناتوانی آنان شدند و در راه دفاع از کشور و اسلام فداکاری کردند و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: امنیت، آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون و وامدار شجاعت ، ایستادگی و مقاومت شما غیور مردان است که با تحمل آلام و درد و رنج اسارت ایمان خویش و این مرز و بوم را آزاده و سر افراز نمودید و ارمغان آور پیروزی و سربلندی بودید.

نوکار خاطر نشان کرد:آزادگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا گنجینه‌ای ارزشمند از خاطرات و یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، که مجاهدت‌های آنان بایستی در موزه‌ها و کتاب‌ها ثبت و ماندگار شود.

فرماندار تفت در پایان بیان داشت: آزادگان و جانبازان یادگاران دفاع مقدس هستند که میتوانند با نقل خاطرات، رشادت ها و دلاوریهای شهدا را زنده نگه دارند و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل بعدی منتقل نمایند.

لازم به ذکر است شهرستان تفت دارای 39 آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس است که 36 نفر از این عزیزان در قید حیات هستند.