با برگزاری مراسم تحلیف؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" در نشست انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای اسلامی این شهرستان به ویژگی‌ها و شرایط خاص شهرستان تفت اشاره و بیان داشت: امید است اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت با همدلی و وفاق؛ برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری لازم را برای توسعه این شهرستان را در دستور کار قرار دهند.
  نوکار در این نشست شورای اسلامی شهرستان را بازوی مشورتی در تصمیم‌گیری‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: نیاز است اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت در راستای توسعه این شهرستان پشتوانه‌ای قوی برای مسئولان اجرایی واداری شهرستان باشند و با حمایت از مسئولان، روند توسعه این شهرستان را تسریع نمایند.
  در پایان رأی‌گیری "امین سالاری" به‌عنوان رئیس، "غلامرضا رکوعی" به‌عنوان نایب‌رئیس و "حمیدرضا زارع زردینی" به‌عنوان منشی انتخاب شدند و همچنین "محمدرضا زارع منش" به‌عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان تفت در شورای عالی استان یزد توسط اعضا انتخاب شد.
  لازم به ذکر است "امین سالاری" از شورای اسلامی شهر تفت، "غلامرضا رکوعی" از شورای اسلامی شهر نیر، "محمدرضا زارع منش" از شورای اسلامی شهر بخ، "مجید حق جو" از شورای اسلامی بخش مرکزی، "حمیدرضا زارع زردینی" از شورای اسلامی بخش نیر و "میرزا حسن زارع رشکوئیه " از شورای اسلامی بخش گاریزات اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت را تشکیل داده‌اند.