نوزدهمین جمعه کاری؛

بازدید استاندار یزد از منطقه برف‌گیر سخوید

استاندار یزد با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در نوزدهمین جمعه کاری خود از منطقه برف‌گیر سخوید (پیست سخوید) بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات این منطقه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "مهران فاطمی" استاندار یزد در حاشیه بازدید از منطقه برف خیر سخوید در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما بیان داشت: از نزدیک مسائل و مشکلات منطقه برف‌گیر سخوید (پیست سخوید) بررسی شد تا با ساماندهی این منطقه، ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگران، انجام ورزش‌های زمستانی و افزایش نشاط اجتماعی فراهم می‌شود.

استاندار یزد تصریح نمود: در صورت عدم رفع مشکلات این منطقه جمعیت زیادی که در روزهای تعطیل به‌خصوص هنگام بارش برف و یا پس‌ازآن در این تفرجگاه حضور می‌یابند به تهدید و نقطه آسیبی تبدیل خواهد شد که هم‌اکنون نیز با این مشکلات روبرو هستیم و خوشایند نیست.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای اصلاح نقاط سانحه خیز پیست سخوید، حل مسئله پارکینگ آن، اتخاذ تصمیمات لازم برای مسائل مربوط به امداد و نجات و اصلاح مسیر منتهی به این منطقه؛ در سطح معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری تفت خبر داد.

فاطمی بابیان اینکه تصمیمات لازم ظرف یک هفته آینده اتخاذ و در قالب اقدامات کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت عملیاتی می‌شود، خاطرنشان کرد: با ساماندهی پیست سخوید؛ این پیست نقطه قوت و ظرفیت بسیار خوبی برای استان یزد خواهد شد.

"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت نیز در این بازدید بیان داشت: تمامی مسائل و مشکل این محل به همراه راهکارها احصا می‌شود تا در جلسه‌ای اوایل هفته آینده با مسئولان استان نسبت به برنامه‌ریزی اقدام شود.