به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "مهر اله رخشانی مهر " معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، "سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "علیرضا نوکار" فرماندار تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از تعدادی از پروژه‌های عمرانی، سالن ورزشی و تعدادی از مدارس فاقد فعالیت این شهرستان بازدید کرد.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش با حضور در شهر تفت از مجموعه ورزشی قدس، مجتمع آموزشی در حال ساخت امام رضا (ع) و پژوهش ‌سرای دانش‌آموزی بازدید کرد.

معاون وزیر سپس با حضور در روستاهای بخش مرکزی تفت از یک پروژه عمرانی در روستای اسلامیه و تعدادی از مدارس بدون استفاده بخش مرکزی بازدید کرد و در پایان عملیات عمرانی طرح توسعه دبستان روستای همت‌آباد با حضور وی آغاز شد.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم تفت و میبد بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان تفت در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم برای تکمیل این پروژه‌های عمرانی از اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ استفاده شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: از تعدادی مدارس بلااستفاده نیز بازدید صورت گرفت و برای تبدیل به احسن این مدارس باید با استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه و احکام دائمی قوانین و مقررات بالادستی تصمیماتی برای این موضوع گرفته شود تا از فروش این فضاهای آموزشی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در همان مناطق استفاده شود.

رخشانی مهر به حضور خیران برای احداث فضاهای آموزشی در شهرستان‌های تفت و میبد اشاره و بیان داشت: حضور خیران در این دو شهرستان در راستای ساخت فضاهای آموزشی مطلوب است و سعی خواهد شد در پروژه‌های خیری که نیاز به تأمین اعتبار سهم دولتی است در سال جاری اعتبار موردنیاز تکمیل شود.