به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "احمد ترحمی " رئیس ستاد انتخابات استان یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با حضور در فرمانداری شهرستان تفت از ستاد انتخابات این شهرستان بازدید و در جریان روند ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد قرار گرفت.
در ادامه این بازدید رئیس ستاد انتخابات استان یزد در نشستی با تعدادی از اعضای ستاد انتخابات شهرستان تفت در جریان امور جاری و اقدامات این ستاد قرار گرفت.
"احمد ترحمی " در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما اظهار داشت: با توجه به جدول زمان‌بندی فرآیند انتخابات، یکشنبه گذشته با دستور وزیر محترم کشور فرآیند عملیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد و هم‌زمان دو فرآیند انتخاب اعضای هیئت‌های اجرایی و ثبت‌نام از داوطلبان در دستور کار قرار گرفت.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیئت‌های اجرایی در ده شهرستان و یازده بخش مستقل استان یزد انتخاب شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ادامه داد: پس از پایان ثبت‌نام بلافاصله بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار هیئت‌های اجرایی انتخابات قرار خواهد گرفت و پس‌ازآن هیئت‌های نظارت به بررسی صلاحیت داوطلبان خواهند پرداخت و پس از بررسی شکایات، در بیست و دوم بهمن‌ماه اسامی نهایی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.