به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "ناصردهقانی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بدون هماهنگی قبلی و سرزده از ادارات و مراکز درمانی بخش نیر بازدید کرد.

در این بازدید سرزده سرپرست فرمانداری شهرستان تفت  از شرکت توزیع برق بخش نیر و گاریزات-کهدوئیه ،مرکز جامع خدمات سلامت طوبی و مرکز فوریت های پزشکی نیر و مرکز جهاد کشاورزی و درمانگاه دهستان سخوید بازدید کرد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از وظایف مهم فرمانداری، نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است و سعی خواهد شد این نظارت با شیوه‌های گوناگون صورت گیرد تا مسائل و مشکلات موجود در مسیر پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم رفع گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ادامه داد: متأسفانه در درمانگاه دهستان سخوید به علت عدم حضور پزشک ٬ بیماران و مراجعین به این درمانگاه با مشکلات فراوانی روبرو و فعالیت درمانی به نحو مطلوب در این مرکز  انجام نمی شد ودرمرکز فوریت های پزشکی نیر آمادگی مناسب برای رسیدگی به درخواست های مراجعین وجود نداشت.

نوکار خاطر نشان کرد:در این رابطه تذکر جدی به مسئولین مربوطه داده شد و پیگیری های لازم از طریق  شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در زمینه بهبود و اصلاح رویه موجود که باعث عدم خدمات رسانی مناسب به مراجعین شده است صورت خواهد گرفت.