به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" به‌صورت سرزده از دو اداره ثبت‌اسناد و املاک و تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان بازدید و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان و نحوه پاسخگویی مسئولان و کارکنان به مردم پرداخت.
در جریان بازدید فرماندار شهرستان تفت از اداره ثبت‌اسناد و املاک این شهرستان؛ در گفت‌وگوی‌های جداگانه با ارباب‌رجوع در جریان نحوه خدمات‌دهی این مجموعه قرار گرفت و در دیدار با رئیس این اداره خواستار تسریع درروند خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان این اداره شد.
"علیرضا نوکار" هدف از اين بازديدها را ارزيابي نقاط قوت و ضعف بخش‌هاي مختلف خدمت‌رسانی در ادارات و دستگاه‌ها به مردم و آگاهي از مشکلات و دريافت پيشنهاد‌ها براي پيشرفت امور عنوان کرد.
وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی ازجمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.
فرماندار شهرستان تفت تصریح کرد: در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع و بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید از ادارات شهرستان به‌طور مستمر در دستور کار قرار دارد.