بازدید سرزده فرماندار شهرستان تفت از اداره اوقاف و امور خیریه

فرماندار شهرستان تفت در راستای بررسی وضعیت تکریم ارباب‌رجوع و نحوه خدمت‌دهی به‌طور سرزده از اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار در راستای بررسی وضعیت تکریم ارباب‌رجوع و نحوه خدمت‌دهی به‌طور سرزده از اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بازدید کرد.

فرماندار تفت در حاشیه این بازدید به نقش و جایگاه ارزشمند موقوفات و خیل عظیم خیرین اشاره و خاطرنشان کرد؛ چنانچه به مقوله موقوفات توجه بیشتری شود و شأن و منزلت خیرین در شرایط کنونی جامعه بیش‌ازپیش موردعنایت متولیان امر قرار گیرد، بی‌شک ناظر و شاهد بروز و ظهور جدی‌تر وقف و امور خیریه در عرصه‌های مختلف خواهیم بود و جامعه از خیرات و برکات این سنت حسنه هرچه بیشتر بهره‌مند می‌گردد.

"علیرضا نوکار" با اشاره به دلایل بازدید سرزده از اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیان داشت: ارزیابی نحوه ارائه خدمات ارائه به مراجعه‌کنندگان، نحوه پاسخگویی کارکنان به ارباب‌رجوع از دلایل این بازدید است تا از شرایط مناسب خدمت‌رسانی به شهروندان اطمینان حاصل شود و در صورت وجود هرگونه مشکل نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

"محمد مؤمنی زاده" رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت در این بازدید به بیان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پیش روی این اداره پرداخت.