بازدید سرپرست فرمانداری تفت از بخشداری مرکزی تفت

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با حضور در بخشداری مرکزی تفت در جریان فعالیت‌های این مجموعه و هم‌چنین شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت قرار گرفت و از فعالیت کارکنان این مجموعه در راستای خدمات‌دهی صادقانه به مردم تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با حضور در بخشداری مرکزی تفت در جریان فعالیت‌های این مجموعه و همچنین شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت قرار گرفت.

دهشیری در این بازدید که "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت و "محمدرضا امیری" مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت وی را همراهی می‌کردند از بخش‌های مختلف بخشداری مرکزی و شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی بازدید و در جریان روند خدمات‌دهی این دو مجموعه به مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری تفت در این بازدید روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این دو مجموعه را نیز بررسی و بر رعایت شیوه‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرستان تأکید کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت در این بازدید از کارکنان بخشداری مرکزی تفت و شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت در راستای خدمات‌دهی صادقانه به مراجعه‌کنندگان تقدیر کرد.

"مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت در بازدید سرپرست فرمانداری تفت گزارشی از نحوه خدمات‌دهی و اقدامات صورت گرفته در راستای تکریم ارباب‌رجوع در بخشداری مرکزی و شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت ارائه داد.