به‌منظور بررسی وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

بازدید سرپرست فرمانداری تفت از واحدهای صنفی، بانک‌ها وادارات

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در واحدهای صنفی، بانک‌ها وادارات به ارزیابی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون متصدیان و کارمندان این واحدها پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی، بانک‌ها وادارات گفت: با توجه به شروع پیک جدید کرونا در استان و با توجه به تأکید ستاد استانی مقابله با کرونا در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس؛ بازدید از اماکن مختلف در سطح شهرستان در دستور کار قرارگرفته است.

دهشیری خاطرنشان کرد: در این بازدیدها بررسی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و وضعیت واکسیناسیون متصدیان کارمندان رصد خواهد شد و با توجه به تأکید ستاد استانی مقابله با کرونا با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری تفت بیان داشت: در این طرح نظارتی کنترل واکسیناسیون کارمندان و کارگران در دستور کار قرارگرفته و در صورت عدم تزریق واکسن در سه نوبت توسط کارمند یا کارگر از حضور وی در سرکار جلوگیری خواهد شد و غیبت غیرمجاز برای فرد ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی موظف هستند جهت اطلاع شهروندان و مراجعه بازرسان بهداشت و درمان کارت واکسیناسیون کرونا خود را در معرض دید عموم قرار دهند و از ورود افراد بدون ماسک هم جلوگیری کنند.

سرپرست فرمانداری تفت افزود: نیاز است برای عبور از موج ششم ویروس کرونا میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک افزایش پیدا کنند و افرادی که اقدام به تزریق دوز سوم واکسن کرونا نکرده‌اند در اسرع وقت با مراجعه به مرکز تجمیعی در سالن ورزشی قدس یا سایر مراکز درمانی در نقاط دیگر شهرستان اقدام به تزریق دوز سوم واکسن نمایند.