هم زمان با روز پزشک و آغاز هفته دولت؛

به گزارش دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ به مناسبت روز پزشک و آغاز هفته دولت؛"علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری با همراهی "محمد جواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری از شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید "علیرضا نوکار " روز پزشک را فرصت مغتنمی جهت تقدیر از تلاش پزشکان و کادر پزشکی اعلام کرد و افزود: امروزه نقش پزشکان  متعهد در جامعه نقشی تأثیرگذار و حائز اهمیت است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ادامه داد: همواره باید تلاش کنیم میزان رضایت‌مندی مردم از بخش بهداشت و درمان در شهرستان تفت را بالابرده که این مهم با تلاش پزشکان، مسئولان و کارکنان بخش بهداشت و درمان میسر می‌شود.

نوکار در پایان خواستار تشریح عملکرد حوزه بهداشت و درمان شهرستان به‌منظور آشنایی مردم با خدمات دولت تدبیر و امید شد.

لازم به ذکر است؛ شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت دارای تعداد هفتادونه واحد بهداشتی درمانی مشتمل بر دو بیمارستان، شش پایگاه اورژانس 115، سه مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی، یازده مرکز بهداشتی درمانی روستایی، دو مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی، دو پایگاه بهداشت، چهل‌وهشت باب خانه بهداشت و پنج آزمایشگاه است که خدمات بهداشتی درمانی موردنیاز را در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه به مردم این شهرستان ارائه می‌نمایند.