به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "حجت‌الاسلام محمود دهقان پور" امام‌جمعه منطقه نیر و سخوید ،"سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نیر و جمعی از مسئولان به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فرماندهی انتظامی بخش نیر بازدید کرد.

در این بازدید مسئولین از نزدیک در جریان امور و اقدامات فرماندهی قرار گرفتند و از هوشیاری و دقت عوامل انتظامی در انجام وظایف محوله، از فرمانده و کارکنان مربوطه تقدیر نمودند.

"علیرضا نوکار" در این بازدید با تقدیر از تلاش‌های فرمانده انتظامی بخش نیر در برقراری نظم و امنیت در این بخش خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش حاکم بر کشور عزیز ایران، مرهون تلاش‌ها و رشادت کلیه‌ی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که همواره با ازخودگذشتگی خود این موهبت ارزشمند را برای ملت عزیز ایران فراهم کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ادامه داد: خوشبختانه در سایه تلاش‌های فرمانده و سایر نیروهای زحمت‌کش انتظامی امنیت و آسایش در این بخش برپاست و ما باید قدردان این امنیت باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ادامه داد: يكي از شاخص‌های توسعه در كشور حفظ و برقراري نظم و امنيت است و نيروي انتظامي توانسته است در اين راستا نقش اساسي داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: عدالت و توسعه اقتصادی درگرو داشتن، امنیت پایدار است و امنیت یک گوهر گران‌بهاست و کسانی که در این راه تلاش می‌کنند قطعاً مورد رضایت مردم می‌باشند.