به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار با همراهی "رضا ملکی"دادستان عمومی و انقلاب "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان دستگاه ذی‌ربط شهرستان تفت از نحوه اجرای طرح سامان‌دهی حمل‌ونقل معادن سنگ منطقه دهشیر تفت بازدید کرد.

در این برنامه ابتدا از جاده‌های روستایی مناطق دهستان دهشیر و معضلات عبور و مرور و آسیب های وارد شده به جاده های روستایی توسط وسایل نقلیه سنگین حامل سنگ بازدید صورت گرفت.

در ادامه آن با حضور در محل احداث باسکول پیش بینی شده برای سنجش تناژ کامیون های حمل بار سنگ تصمیماتی در راستای تسریع درروند عملیات عمرانی آن اتخاذ شد.

در پایان نیز با حضور رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان و عوامل پلیس‌راه نحوه اجرای طرح سامان‌دهی معادن سنگ این منطقه نحوه موردبررسی قرار گرفت.

در طرح ساماندهی حمل بار معادن سنگ منطقه دهشیر در صورت مشاهده حمل بار بدون بارنامه و با تناژ غیر مجاز با شرکت‌های معدنی متخلف و شرکت‌های حمل‌ونقل برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سامان‌دهی بهره برداری مجاز و حمل بار مجاز در چارچوب قانون، پرداخت عوارض دولتی و اجرای مسئولیت اجتماعی ازجمله اهداف اجرای این طرح است.