بازدید فرماندار تفت از مدارس نقاط شهری و روستایی

فرماندار شهرستان تفت با همراهی سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان با حضور در مدارس نقاط شهری و روستایی به بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان و "محمدصادق مهدیان" مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان با حضور در مدارس نقاط شهری و روستایی به بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس پرداخت.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در نقاط شهری و روستایی شهرستان بازدید از مدارس در راستای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کارشناسان دستگاه‌های ذی‌ربط در دستور کار قرارگرفته است.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: در بحث آموزش حضوری، سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تهویه مناسب در اماکن آموزشی در دستور کار مسئولان آموزش‌وپرورش و مدیران مدارس قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بازدید صورت گرفته از تعدادی مدارس نقاط شهری و روستایی نواقص موجود در تعدادی از مدارس تذکر داده شد و با توجه به عدم فضای مناسب دریکی از مدارس تصمیم بر گروه‌بندی دانش آموزان به‌منظور حضور در مدرسه اتخاذ شد.

نوکار تصریح نمود: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری بخشداری مرکزی و دهیاری نصرآباد بهسازی فضای این مدرسه در راستای افزایش فضای آموزشی برای حضور دانش آموزان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دستور کار است و تا 15 روز آینده مشکل این مدرسه نیز حل خواهد شد.

لازم به ذکر است در بازدید یکی از مدارس روستای نصرآباد، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی با همراهی دهیار و عضو شورای اسلامی روستای نصرآباد نیز حضور داشت و پیرامون اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش فضای آموزشی این مدرسه توضیحاتی ارائه نمود.