به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "علیرضا حکیمی فرد" سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از چند واحد نانوایی در مناطق روستایی این شهرستان بازدید و کیفیت پخت نان، کیفیت آرد، وزن چانه و مسائل بهداشتی نانوایی‌ها را مورد ارزیابی قرارداد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه بازدید از این واحدهای نانوایی گفت: نان قوت غالب مردم است و باید همه مسئولان ذی‌ربط در ارائه نان باکیفیت و سالم که بر سر سفره‌های مردم می‌رود دقت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.
فرماندار تفت با اشاره به افزایش کیفیت در پخت نان اظهار داشت: افزایش کیفی نان تولیدی، نظارت بر نحوه پخت و رعایت مسائل بهداشتی، قیمت و وزن نان در شهرستان از موارد الزامی و ضروری است.

نوکار با اشاره به تدوین جدول زمانی روز تعطیل نانوایی‌ها اظهار داشت: تلاش شده است تا با توجه به نیاز شهرستان و میزان نانوایی‌های فعال در تفت، زمان فعالیت نانوایی‌ها در طول هفته به نحوی تقسیم شود که مردم برای تأمین نان روزانه خود با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به اهمیت نان در سبد خرید روزانه مردم تأکید کرد: انتظار می‌رود نانوایی‌های شهرستان با رعایت جدول زمان‌بندی تدوین‌شده، در زمان‌های مقرر برای پخت نان به خدمت‌رسانی به مردم بپردازند.