بازدید فرماندار تفت از چند نانوایی در نقاط روستایی شهرستان

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با حضور در روستاهای شهرستان تفت از چند واحد نانوایی بازدید و کیفیت پخت نان، کیفیت آرد، وزن چانه و مسائل بهداشتی نانوایی‌ها را مورد ارزیابی قرارداد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "علیرضا حکیمی فرد" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با حضور در روستاهای دهشیر، بنادکوک، سانیج، سخوید و اسلامیه از چند واحد نانوایی بازدید و کیفیت پخت نان، کیفیت آرد، وزن چانه و مسائل بهداشتی نانوایی‌ها را مورد ارزیابی قرارداد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه بازدید اظهار داشت: افزایش کیفی نان تولیدی، نظارت بر نحوه پخت و رعایت مسائل بهداشتی، قیمت و وزن نان در شهرستان از موارد الزامی و ضروری است.

نوکار با اشاره به تدوین جدول زمانی تعطیلی مجاز نانوایی‌ها اظهار داشت: تلاش شده است تا با توجه به نیاز شهرستان، زمان فعالیت نانوایی‌ها در طول هفته به نحوی تقسیم شود که مردم برای تأمین نان روزانه خود با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار شهرستان تفت در این بازدید خواستار تشدید نظارت بر کیفیت و عرضه مطلوب نان در نقاط شهری و روستایی شهرستان شد و خاطرنشان کرد: نان یکی از اصلی‌ترین ماده غذایی در سبد غذایی مردم است و باید نان ارزان‌قیمت و باکیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار تفت اظهار داشت: با فروش آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع، رعایت نکردن وزن چانه، قیمت مصوب و ساعت پخت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و این امر با نظارت مستمر کارشناسان دستگاه‌های ذی‌ربط به‌طور محسوس و نامحسوس صورت خواهد پذیرفت.