به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، هم‌زمان با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری باهدف ارزيابي مجموعه فعاليت و اقدامات از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بازديد كرد.

"علیرضا نوکار" در این بازدید با اشاره به رسالت مهم اداره تبلیغات اسلامی بیان داشت: مهم‌ترین فعالیت‌ها در اداره تبلیغات اسلامی، تبلیغ و تبیین دین و فرهنگ ناب اسلامی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی است.

فرماندار شهرستان تفت نظارت بر کارهای فرهنگی مذهبی در شهرستان را یکی دیگر از فعالیت‌های این اداره بیان و افزود: برنامه‌های تبلیغی فرهنگی و مذهبی شهرستان باید در جهت اعتلای ارزش‌های دینی در جامعه و رسوا کردن دسیسه‌های دشمنان اسلام ناب باشد.

فرماندار تفت با تأکید بر اينكه سازمان تبليغات اسلامي در شهرستان تفت منشأ خير و بركات بسياري بوده است، خواستار استمرار و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگي و تبليغي شد.

در ادامه این بازدید که روسای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان حضور داشتند هر یک از کارکنان مجموعه تبلیغات اسلامی شهرستان به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه خود و مسائل و مشکلات موجود پیش رو به‌منظور تحقق اهداف این اداره پرداخته و پیگیری فرماندار را برای رفع آن خواستار شدند.