در نیمه‌شب گذشته صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در نیمه‌شب گذشته برحسب تماس و دستور "محمدعلی طالبی " استاندار یزد بلافاصله به‌منظور بررسی میزان آمادگی بیمارستان شهید بهشتی تفت برای درمان بیماران احتمالی ویروس کرونا از این بیمارستان بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار شهرستان تفت از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و در گفت‌وگو با کادر درمانی از میزان آمادگی این بیمارستان به‌منظور درمان احتمالی بیماران مبتلابه ویروس کرونا و از نیازها و کمبودهای این مجموعه مطلع و با تماس با استاندار یزد گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نیازهای این مجموعه ارائه شد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به تماس استاندار محترم یزد مبنی بر سنجش میزان آمادگی بیمارستان شهید بهشتی تفت در راستای درمان بیماران احتمالی مبتلابه ویروس کرونا در نیمه‌شب گذشته بلافاصله بازدید از این بیمارستان صورت گرفت و گزارش آن به استاندار محترم ارائه شد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان تفت مشاهده نشده و تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح شهرستان تفت است.

نوکار خواستار رعایت بهداشتی فردی توسط همشهریان تفتی شد و اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح شهرستان رعایت بهداشت فردی توسط همشهریان محترم ضروری است و تا حد امکان از تجمع در مکان‌های شلوغ نیز باید خودداری شود و در صورت بروز علائم این بیماری در افراد باید سریعاً به مراکز درمانی مراجعه شود.

فرماندار تفت آمادگی بیمارستان شهید بهشتی را برای درمان بیماران مبتلابه این ویروس مطلوب ارزیابی کرد و عنوان نمود: بیمارستان شهید بهشتی تفت برای درمان احتمالی بیماران مبتلابه این ویروس در شهرستان آماده‌شده است و بیماری از نقاط دیگر استان به این بیمارستان برای درمان انتقال نخواهد یافت.

نوکار همچنین از تعطیلی مراکز آموزشی تا پایان هفته در راستای ضدعفونی سازی این مراکز خبر داد.