به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: هرساله با بارش برف شاهد حضور گسترده مردم و علاقه‌مندان در تنها تفرجگاه زمستانی استان هستیم که با هماهنگی‌های صورت گرفته ،درایام تعطیل نیروهای انتظامی، پلیس‌راه، اورژانس و هلال‌احمر در این منطقه مستقر و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به استاندارد نبودن این تفرجگاه برای انجام ورزش‌های زمستانی و نبود ایمنی لازم از گردشگران محترم درخواست می‌شود احتیاط لازم و رعایت نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

فرماندار تفت تصریح نمود: یکی از اولویت‌های مدیریت شهرستان واگذاری این منطقه به بخش خصوصی به‌منظور ساماندهی و تأمین امکانات خدماتی و رفاهی است.

نوکار در پایان خاطرنشان کرد: در سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد یکی از درخواست‌های مدیریت شهرستان از هیئت محترم دولت اختصاص اعتبار به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز آن بود که با پیگیری‌های صورت گرفته به دنبال تحقق آن هستیم.

در این بازدید فرماندار شهرستان تفت ضمن گفت‌وگو با عوامل انتظامی، امدادی، راهداری و سایر دستگاه‌های خدمات رسان از زحمات این عزیزان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان به این تفرجگاه تقدیر نمود.