به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نیر صبح روز جمعه 21 آذر با حضور در مسیر تفرجگاه گردنه های سخوید و بیداخوید از نزدیک در جریان نحوه اجرای طرح ممنوعیت تردد به مناطق تفرجگاهی زمستانی وبرفگیر شهرستان قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تفت در حاشیه این بازدید با تقدیر از عوامل اجرایی این طرح خاطرنشان کرد : با بارش برف هرساله شاهد حضور جمعیت زیادی از علاقه‌مندان وگردشگران درتفرجگاه زمستانی وبرفگیر شهرستان هستیم که متاسفانه امسال به علت  بیماری کرونا و اینکه یکی از عوامل اصلی شیوع و گسترش ویروس کرونا تجمعات مردمی است براساس تصمیم ستاد شهرستانی مقابله با شیوع کرونا این دو مسیر مسدود شد.

 نوکار در ادامه ضمن عذر خواهی از مردم به علت این مسدودیت خاطر نشان کرد: تصمیم ستاد شهرستانی مقابله با شیوع کرونا با هدف حفظ سلامت ورعایت پروتکلهای بهداشتی دو منطقه تفرجگاهی سخوید ( پیست اسکی غیر استاندارد ) و گردنه بیداخوید مسدود گردید که خوشبختانه با همکاری بسیار خوب مردم این طرح به نحو مطلوب در حال اجراست و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با از بین رفتن هرچه زودتر این ویروس، پذیرای همشهریان وهم استان‌های گرامی در مناطق ییلاقی وتفرجگاهی شهرستان تفت باشیم.