به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "سید روح الله میرخلیلی" بخشدار نیر باهدف نظارت بر نحوه‌ی اجرای پروژه‌های روستاهای فاقد دهیاری بخش نیر از این پروژه‌ها بازدید و در جریان روند اجرای آن قرار گرفت.
"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای توسعه روستاهای کشور تخصیص اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری به منظور ایجاد زیرساخت های لازم برای سهولت زندگی مردم در این نقاط است.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی بخشدار نیر و نظارت مناسب مسئول فنی دهیاری های این بخش پروژه های مناسبی در روستاهای فاقد دهیاری این بخش به بهره برداری رسیده و تعدادی پروژه دیگر در این بخش در حال اجرا است.
نوکار در پایان از تخصیص اعتبار سال 99 و برنامه ریزی برای اجرای پروژه های عمرانی در ادامه سال در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان بر اساس اولویت و برنامه ریزی صورت گرفته خبر داد.
لازم به ذکر است فرماندارشهرستان تفت از پروژه‌های در حال اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستای کربلایی علی دهستان سخوید بااعتباری بالغ‌بر 1350 میلیون ریال، روستای رودبزان دهستان سخوید با اعتباری بالغ بر 1000 میلیون ریال و روستای حاجی مراد دهستان زردین با اعتباری بالغ بر 1000 میلیون ریال و محوطه‌سازی و سنگ فرش استخر ابراهیم آباد دهستان زردین  بااعتبار تخصیص یافته 750 میلیون ریالی بازدید کرد.
هم‌چنین در ادامه این بازدیدها فرماندار شهرستان تفت از عملیات لوله گذاری توزیع آب شرب و بهداشت روستای باغبید دهستان سخوید که با همکاری فرمانداری تفت و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در حال انجام است، بازدید و سرعت اجرای این پروژه در راستای تحقق خواسته دیرینه مردم این روستا را مطلوب ارزیابی نمود.