به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت به همراه "ناصر دهقانی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "وحید فتوحی"شهردار تفت از پروژه احداث پارک بانوان شهر تفت بازدید و در جریان آخرین اقدامات عمرانی در این پروژه قرار گرفت.
"علیرضا نوکار" در حاشیه بازدید از روند عملیات عمرانی این پارک خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با تلاش مجموعه شهرداری تفت و از طریق اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان و اعتبارات منابع داخلی شهرداری از چند ماه گذشته عملیات عمرانی احداث این پارک آغازشده است.
فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: امیدواریم با تخصیص به‌موقع اعتبارات این آرزوی دیرینه بانوان تفتی محقق و این بزرگواران از مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت خود بهره‌مند گردند و فاز یک این پروژه در آینده‌ی نزدیک به بهره‌برداری رسد.
پروژه پارک بانوان شهر تفت در متراژی به مساحت ۱۴.۰۰۰ مترمربع در حال ساخت است و در طراحی آن زمین‌بازی کودکان، زمین ورزشی روباز، پیست دوچرخه‌سواری، زمین شطرنج، آلاچیق، بازارچه فروش صنایع‌دستی خانگی، نمازخانه، بوفه، گلخانه و سرویس بهداشتی در نظر گرفته‌شده است.