بازدید فرماندار شهرستان تفت از یک واحد صنعتی

فرماندار شهرستان تفت از واحد صنعتی "فولاد دهشیر" بازدید و در جریان روند فعالیت و برنامه‌های توسعه‌ای این واحد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار از واحد صنعتی "فولاد دهشیر" بازدید و در جریان روند فعالیت و برنامه‌های توسعه‌ای این واحد و مشکلات پیش روی آن قرار گرفت.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید هدف از این بازدیدها را مشاهده پیشرفت‌ها و همچنین بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی عنوان کرد و ادامه داد: در این بازدیدها راهکارهای توسعه صنعتی شهرستان و یا علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط در دستور کار قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است مجتمع فولاد دهشیر یزد از سال ۱۳۸۷ در زمینه تولید انواع نبشی، تیرآهن و ناودانی فعالیت دارد و ظرفیت تولید این مجموعه سالانه بیش از صد هزار تن انواع محصولات فولادی بوده که به مصرف بازار داخلی می‌رسد و پنجاه‌وهفت نفر به‌طور مستقیم در یک نوبت‌کاری در این واحد مشغول به فعالیت هستند.

با بهره‌برداری از طرح توسعه و راه‌اندازی خطوط جدید تولید در آینده نزدیک اشتغال این واحد صنعتی به 400 نفر در سه نوبت‌کاری افزایش خواهد یافت.