به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با حضور در بخشداری های نیر و گاریزات و دیدار با بخشداران ، اعضای هیئت اجرایی و نظارت این دو بخش، آخرین روند انتخابات در حوزه انتخابیه تفت و میبد را بررسی کرد.

"علیرضا نوکار" در این بازدیدها که اعضای هیئت اجرایی و نظارت این دو بخش نیز حضور داشتند اظهار داشت: رعایت اصل بی‌طرفی از سوی همه عوامل اجرایی ستاد انتخابات موردتوجه قرار دارد و همه شرایط برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری در شهرستان تفت فراهم‌شده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی، برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم است و همه مسئولان با جدیت در این راستا گام برمی‌دارند.

نوکار تصریح نمود: سلامت و امنیت انتخابات سبب افزایش اعتماد و اطمینان مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود که باید به همین جهت همه تلاش و کوشش دست‌اندرکاران مقوله انتخابات به‌دوراز هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و جانب‌دارانه، برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و رقابتی با مشارکت بی‌نظیر ملت در روز دوم اسفندماه سال جاری باشد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفند با حضور حداکثری مردم عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت و ازجان‌گذشتگی شکل‌گرفته که تداوم آن در حال و آینده بر این محور استوار است و باید برای استحکام و وفاق آن از هیچ کوششی دریغ نورزید.

نوکار خاطرنشان کرد: با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی پشتوانه محکمی برای انسجام و اقتدار ملی فراهم می گردد و با ثبت حماسه باشکوه دیگری عرصه را برای پیشرفت و بالندگی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، هموارسازیم.

به گفته وی، همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم اتخاذشده و بیش از هزار نفر  از عوامل اجرایی در برگزاری باشکوه انتخابات مشارکت خواهند کرد.