به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "اعظم کاظمی" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با همراهی "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت از تعدادی انجمن‌های مردم‌نهاد شهرستان تفت بازدید و در جریان نحوه فعالیت این مؤسسات قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد ابتدا در روستای نصرآباد بخش مرکزی تفت حضور یافت و از انجمن مردم‌نهاد فرشته و نرگس بازدید و در جریان روند فعالیت این مجموعه از قبیل تهیه ملزومات بهداشتی از قبیل ماسک و گان و همچنین کارگاه قالیبافی آن قرار گرفت.

موسسه در حال تأسیس آوای زندگی در روستای نصرآباد مقصد بازدید بعدی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و سایر مسئولان بود؛ این موسسه در زمینه کودکان و همکاری با زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست فعال است و راه‌اندازی یک کارگاه تولید پوشاک بانوان نیز در دستور کار این موسسه قرار دارد.

حضور در شهر تفت و بازدید از موسسه مهر ماندگار برنامه بعدی اعظم کاظمی بود که در این بازدید مجید فصاحت رئیس اداره بهزیستی شهرستان تفت نیز حضور داشت که گزارشی از نحوه فعالیت این موسسه را ارائه داد.