به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با همراهی "وحید فتوحی" شهردار تفت از پروژه احداث پارک بانوان این شهر بازدید و در جریان آخرین اقدامات عمرانی در این پروژه قرار گرفت.

"محمدجواد نعمتی" در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری تفت و قدردانی از خانواده مرحوم دکتر "جلال مجیبیان" برای اهدای زمین پارک بانوان اظهار داشت: یکی از درخواست‌های مهم بانوان شهرستان تفت احداث پارک بانوان در این شهر برای گذراندن اوقات فراغت است که در جلسات کارگروه بانوان شهرستان بر این درخواست تأکید شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت در ادامه خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با تلاش مجموعه شهرداری تفت و از طریق اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان و اعتبارات منابع داخلی شهرداری از چند ماه گذشته عملیات عمرانی احداث این پارک آغازشده است.

نعمتی بیان داشت: امیدواریم با تخصیص به‌موقع اعتبارات این آرزوی دیرینه بانوان تفتی محقق و این بزرگواران از مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت خود بهره‌مند گردند.

پروژه پارک بانوان شهر تفت در متراژی به مساحت ۱۴.۰۰۰ مترمربع در حال ساخت است و در طراحی آن زمین‌بازی کودکان، زمین ورزشی روباز، پیست دوچرخه‌سواری، زمین شطرنج، آلاچیق، بازارچه فروش صنایع‌دستی خانگی، نمازخانه، بوفه، گلخانه و سرویس بهداشتی در نظر گرفته‌شده است.