به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با همراهی "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری و "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت از رودخانه‌های فصلی منطقه ده بالا تفت بازدید و در جریان روند سیل و مشکلات پیش‌آمده در این منطقه قرار گرفتند.
"محسن صادقیان" پس از بازدید از مناطق کوهستانی شهرستان تفت از مردم خواست از هرگونه تردد غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و ییلاقات استان به‌ویژه مناطق ییلاقی شهرستان تفت جدا خودداری نمایند.
"محمد محامدی" نیز در ادامه افزود: از شب گذشته ستاد بحران شهرستان به حالت آماده‌باش درآمده و بخشداران و دهیاران در محل مأموریت خود مستقر هستند.
فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: گزارش لحظه‌به‌لحظه ریزش باران و جاری شدن سیل در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های شهرستان در حال دریافت است و تاکنون با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکل بزرگی در سطح شهرستان رخ نداده است.
 محامدی خاطرنشان کرد: از همشهریان و هم استانی‌ها خواهشمندیم از ایستادن در کنار بستر رودخانه و مسیل‌های شهرستان خودداری و از سفرهای غیرضروری به مناطق ییلاقی شهرستان خودداری نمایند.