بازدید نائب رئیس مجلس از زمین پیشنهادی اجرای پروژه نهضت ملی مسکن برای تفت

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی که به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات به شهرستان تفت سفرکرده بود از زمین پیشنهادی اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در این شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛؛"علی نیکزاد" نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با همراهی "سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "محمدجواد ابوالحسینی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،"علیرضا نوکار" فرماندار تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از نزدیک زمین پیشنهادی اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهرک شهید صدوقی شهر تفت بازدید کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی پیرامون اجرای طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن در شهر تفت افزود: در بازدیدی که امروز صورت گرفت زمینی 43 هکتاری برای این موضوع انتخاب شد و این زمین برای ساخت هزار و ۳۵۰ واحدهای مسکونی ویلایی به مساحت ۱۶۰ مترمربع و با ۹۰ مترمربع زیربنا به‌گونه‌ای است که مالکان بعدها امکان ساخت طبقه دوم را داشته مناسب است.

نیکزاد ادامه داد: با توجه به این‌که جمعیت شهر تفت  کمتر از ۵۰ هزار نفر است باید برای واگذاری این زمین برای این طرح با توجه به قانون جدید مجلس شورای اسلامی در زمینه مسکن در  مرکز استان یزد تصمیم‌گیری شود.

لازم به ذکر است نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی را در این بازدید"علی خضریان" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 و "سید علی موسوی" نماینده مردم ملکان، لیلان، مبارک شهر و رئیس فراکسیون مناطق محروم و شهرهای کمتر توسعه‌یافته همراهی نمودند.