فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با اشاره به دستورالعمل ابلاغی برای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شهرستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گروه‌هایی به‌صورت محسوس و نامحسوس میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات را بررسی و گزارش مربوطه به ادارات استانی ارسال خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به درخواست شبکه بهداشت و درمان برای ممنوع شدن عرضه نان بدون بسته بندی و نشان بهداشتی در سوپر لبنیاتی‌های این شهرستان بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف برنامه‌ریزی لازم برای ممنوع نمودن فروش نان بدون بسته بندی و نشان بهداشتی در سطح سوپر لبنیاتی‌ها در نقاط شهری و روستایی این شهرستان در دستور کار قرارگرفته است.

"سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت در این جلسه گزارشی از وضعیت شهرستان در رابطه با شیوع ویروس کرونا ارائه داد.

واعظ پور به مشارکت 45 درصدی مردم این شهرستان در اجرای طرح هر خانه یک پایگاه بهداشتی اشاره و بیان داشت: در طرح هر خانه یک پایگاه بهداشتی از هر خانوار یک نفر به‌عنوان رابط بهداشتی با شبکه بهداشت و درمان انتخاب خواهد شد و در امور بهداشت و درمان این شبکه را یاری خواهد داد.

در ادامه نیز "محمدرضا میر شمسی" سرپرست شبکه بهداشت شهرستان تفت نیز گزارشی از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس وادارات و بانک‌های نقاط شهری و روستایی شهرستان ارائه داد.