به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه بررسی شرایط تأسیس شهرداری شهر بخ با حضور "امیر شاکری" سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، "احسان سعادتمند"بخشدار گاریزات-کهدوئیه ، اعضای شورای اسلامی شهر بخ و جمعی از مسئولان در فرمانداری تفت برگزار شد.

"امیر شاکری" در این جلسه گفت: باید مقدمات تاسیس شهرداری بخ توسط شورای اسلامی این شهر فراهم شود تا وزارت کشور با بررسی این مقدمات ، مجوز تاسیس شهرداری بخ را صادر نماید.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد خاطر نشان کرد:بعد از تاسیس شهرداری بخ ، خواسته های مردم افزایش پیدا خواهد کرد و ضروری است شورای اسلامی شهر بخ برنامه ریزی و تدابیر لازم را برای برآورده نمودن خواسته های مردم فراهم نماید.

شاکری در ادامه از افزایش نظارت کامل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بر شهرداری بخ و سایر شهرداری های استان در حوزه های مختلف خبر داد.

در ادامه این جلسه پیرامون مقدمات تاسیس شهرداری بخ بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیماتی برای فراهم نمودن هر چه سریعتر شرایط مورد درخواست وزارت کشور اتخاذ شد.