به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "سید جلیل میر محمدی" در این نشست اظهار داشت: در نشست هایی که در مدت اخیر برای بررسی مشکلات در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان تفت برگزار نموده‌ایم مردم با مشکلات زیادی در حوزه زمین و مسکن روبرو بوده‌اند.

منتخب مردم تفت و میبد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری نشست هایی ازاین‌دست و بررسی مشکلات حوزه زمین و مسکن، تصمیمات لازم برای رفع آن اتخاذ و رضایت مردم جلب شود.

"رضا یادگاری" مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز با استقبال از برگزاری این جلسه اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این‌چنین جلسات به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم و تا حد امکان و بر اساس ضوابط و مقررات مشکلات مردم در حوزه زمین و مسکن رفع شود.

در ادامه این جلسه "علیرضا نوکار" به بیان مشکلات حوزه زمین و مسکن شهرستان ازجمله زمین‌های واگذارشده برای توسعه مجموعه حسینیه امام (ره)، مشکل سند زمین مجموعه چهارباغ، واگذاری زمین برای ایجاد مجتمع سوارکاری، افزایش ظرفیت شهرستان در حوزه اقدام مسکن ملی، خلع ید زمین‌های واگذارشده برای طرح‌های اقتصادی بدون پیشرفت، راه دسترسی به شهرک صنعتی 2، آسفالت مجتمع آسمان، آماده‌سازی شهرک‌های واگذارشده پرداخت و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان و کارشناسان ذی‌ربط این اداره کل برای رفع و تسریع درروند اداری آن را خواستار شد.

در پایان پیرامون مسائل و مباحث بحث شده در این جلسه بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم برای رفع آن اتخاذ شد.