بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری اوقاف در شهرستان تفت

در نشستی با حضور فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه در شهرستان تفت موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در نشستی با حضور "محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت، "حجت‌الاسلام حسین زارع زاده"مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری اوقاف در شهرستان تفت موردبررسی قرار گرفت.

بررسی پیشرفت پروژه سرمایه‌گذاری مجتمع تجاری غدیر در شهر تفت اولین دستور کار این نشست بود که با توجه به تغییر در نقشه زیرساخت‌های این پروژه بر افتتاح و بهره‌برداری از این مجتمع در نیمه دوم فروردین‌ماه سال آینده تأکید شد.

گزارشی از تجهیز موقوفه باغ علی‌نقی خان تفت برای راه‌اندازی رستوران و پذیرایی از گردشگران و بازگشایی کامل این مجموعه تا پایان بهمن‌ماه و برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری در فاز 2 این پروژه مصوبه بعدی این نشست بود.

در ادامه این نشست پیرامون فعالیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در راستای راه‌اندازی مجموعه گردشگری آب‌انبار زین‌آباد در مسیر یزد-تفت بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از راه‌اندازی این مجموعه گردشگری تا پایان سال خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع تجاری ثامن‌الائمه در شهر تفت بعد از صدور مجوزهای لازم دیگر مصوبه این نشست بود.

در پایان این نشست پیرامون ساخت مجموعه رفاهی در مسیر یزد تفت نیز بحث و تبادل‌نظر شد و تصمیماتی اتخاذ شد.