به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رأی بیان نمود: نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رأی و روز انتخابات تصمیم‌گیرنده اصلی در امور اجرائی شعبه هستند لذا باید به نکات آموزشی توجه ویژه داشته و همچنین مطالعه دقیق از قانون و مقررات را داشته باشند تا در روز اخذ رأی مشکلی برای شعب پیش نیاید.

وی در ادامه با اشاره به رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان نمود:  برگزاری این دوره انتخابات با دوره‌های گذشته به دلیل بیماری کرونا متفاوت خواهد بود نمایندگان فرماندار باید شرایطی را فراهم آورند و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی سلامت مردم و عوامل برگزارکننده به خطر نیفتد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت در ادامه عنوان نمود:  تعامل و همدلی عوامل اجرایی به‌ویژه نمایندگان فرماندار با نمایندگان هیئت نظارت شورای نگهبان و نظارت شوراهای اسلامی پیش‌نیاز اساسی برای برگزاری انتخابات سالم هست و انتظار داریم با تلاش‌های این عزیزان شاهد برگزار برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور  باشیم.

فرماندار تفت در پایان تصریح کرد: نماینده فرماندار درنهایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

بیان پروتکل‌های بهداشتی ویژه روز انتخابات توسط "محمدرضا میر شمسی"سرپرست مرکز بهداشت شهرستان و گزارش نمایندگان فرماندار از بازدید خود از شعب اخذ رأی و نواقص شعب و اتخاذ تصمیم برای رفع آن از دیگر برنامه این جلسه توجیهی بود.