به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، حجت الاسلام غفوری در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه ورزش در شهرستان تفت اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران هستیم لازم است اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش شهرستان به اطلاع مردم برسد.
امام جمعه تفت خاطر نشان کرد: اهمیت مقام معظم رهبری به ورزش نشان دهنده توجه ویژه ایشان به مقوله ورزش است و باید این نگاه در بین مسئولین نیز وجود داشته باشد و به مقوله ورزش و به خصوص ورزش همگانی اهمیت ویژه ای قائل باشند.
وی در ادامه افزود: نسل جوان به نشاط نیاز دارد و باید با فراهم کردن زیر ساخت ها این نیاز جوانان را تامین نماییم.
حجت الاسلام غفوری خواستار برنامه ریزی جهت سامان دهی وضعیت جوانان شد و تصریح نمود: باید با برنامه ریزی هدفمند و ایجاد اشتغال زمینه ازدواج جوانان را فراهم کرد.
"مسعودشریعتی " مدیرکل ورزش و جوانان استان  نیز در این جلسه اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته توانستیم در بحث زیرساخت ها دسترسی به امکانات ورزشی را در روستاها و نقاط محروم فراهم سازیم.
وی به پروژه های در حال انجام شهرستان اشاره کرد و افزود: در مناطق روستایی تفت در حال تکمیل سه سالن ورزشی هستیم و امید است این پروژه ها هرچه سریعتر به بهره برداری برسد .
در ادامه این جلسه نیز "محمدمحامدی" خواستار توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان به شهرستان تفت شد و اظهار داشت: با توجه پراکندگی جمعیت و اینکه بخش زیادی از روستاهای استان در شهرستان تفت قرار دارد نیاز است توجه بیشتری به تامین زیرساخت های ورزشی این مناطق شود.
وی به پایین بودن سرانه ورزشی در شهر تفت نیز اشاره کرد و اظهار داشت : امید است با پیگیری و رایزنی های لازم مراحل ساخت سالن سرپوشیده 6 هزار نفری هر چه سریعتر آغاز شود و برای ساخت آن از اعتبارات ملی استفاده شود.
فرماندار شهرستان تفت اظهار امیدواری کرد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان پروژه های فعال در شهرستان هرچه سریعتر آماده و به بهره برداری برسد تا جوانان شهرستان از این اماکن ورزشی استفاده لازم را ببرند.
محامدی به مشکلات تنها استخر شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: مردم شهر تفت از مشکلاتی که برای این استخر به وجود آمده است گلایه دارند و امید است با پیگیری های لازم و تخصیص اعتبار کافی و شروع تعمیرات  این مسئله نیز حل شود.