برگزاری جلسه شورای طرح سامان خانواده در شهرستان تفت

جلسه شورای طرح سامان خانواده در شهرستان تفت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا به‌منظور برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته ملی ازدواج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای طرح سامان خانواده در شهرستان تفت با حضور "حمیدرضا فلاح تفتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا به‌منظور برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته ملی ازدواج برگزار شد.

در این جلسه پیرامون برگزاری برنامه‌های هفته ملی ازدواج در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت بحث و تبادل‌نظر شد و تصمیماتی پیرامون آن اتخاذ شد.

برگزاری جشن وصال ویژه زوج‌های سه‌ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ شهرستان تفت، برگزاری جشن مادر دختری در تعدادی از مناطق شهری و روستایی و افتتاح دوره‌های آموزشی واسطه‌گری ازدواج با حضور یکی از سخنرانان برجسته کشوری ازجمله برنامه‌های شهرستان تفت در هفته ملی ازدواج است.

لازم به ذکر است روز اول ذی‌الحجه مقارن با سال روز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در تقویم رسمی کشور به‌عنوان روز ازدواج نام‌گذاری شده است و از تاریخ ۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه هفته ملی ازدواج نام‌گرفته که در این ایام برنامه‌هایی در سطح شهرستان تفت برگزار خواهد شد.