برگزاری جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان تفت

جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان تفت به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور تعدادی از اعضای این شورا و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان تفت به ریاست "حمیدرضا فلاح تفتی"معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور تعدادی از اعضای این شورا و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در فرمانداری تفت برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی فعال در شهرستان تفت به بیان دغدغه‌ها و مسائل کاری خود پرداختند و پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی را برای رفع آن خواستار شدند.

پرداخت به‌موقع حق‌الزحمه، پیگیری وضعیت استخدامی، همکاری بین دستگاهی در راستای شناسایی بی‌سوادان و ترغیب آن‌ها برای شروع فرآیند سوادآموزی ازجمله موارد مطرح‌شده توسط آموزش یاران نهضت سوادآموزی در این جلسه بود.

معاون فرماندار شهرستان تفت در این نشست با تقدیر از عملکرد صادقانه آموزشیاران نهضت سوادآموزی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان از پیگیری مسائل و مشکلات آن‌ها در دیدار با مسئولان استانی خبر داد.