برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان تفت

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان تفت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی تفت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسئولان در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمدجواد نعمتی" در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج این شهرستان خاطرنشان کرد: بسیج همواره مردمی بوده است و درصحنه‌های مختلف انقلاب، بسیجیان همواره یار و یاور انقلاب اسلامی بوده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت بیان داشت: بسیجیان در سازندگی و برقراری نظم و امنیت در جامعه درصحنه حضورداشته و در دوران کرونا شاهد تلاش خالصانه نیروهای بسیجی در راستای تأمین و حفظ سلامت مردم بودیم.

وی تصریح نمود: بسیج از مکاتب اصیل انقلابی و اسلامی شکل‌گرفته و از ابتدای انقلاب تاکنون بسیج در سازندگی و امور خیر پیشتاز بوده است.

نعمتی تأکید کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان دستگاه‌های مختلف شهرستان برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در نقاط شهری و روستایی به‌خوبی و باشکوه هرچه‌تمام‌تر انجام شود.

"سید مصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت نیز در این جلسه تصریح نمود: برای بزرگداشت هفته بسیج ۲۰۰ برنامه در قالب 40 عنوان پیش‌بینی‌شده است که امیدواریم با همکاری مسئولان برنامه‌های هفته بسیج به‌خوبی در سطح شهرستان اجرایی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت بیان داشت: در راستای ترغیب جوانان به ازدواج آسان، مراسم جشن ازدواج ۲۰ زوج جوان شهرستان با همکاری بخشداری مرکزی تفت در هفته بسیج برگزار می‌شود.

آذین‌بندی شهر و اماکن، همایش اقتدار بسیج، برپایی همایش سرود مقاومت، برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش عاشقان ولایت با گردهمایی حلقه‌های صالحین، محفل انس با قرآن، تجلیل از برترین های بسیج، سرکشی از خانواده‌های شهدا، تقدیر از پیشکسوتان بسیجی و برپایی میز خدمت از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان است ازجمله که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این جلسه به تشریح آن پرداخت.