برگزاری جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام رضا (ع) به شهرستان تفت

جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام رضا (ع) به شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان شهرستانی و خادم یاران رضوی این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه شهر تفت در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام رضا (ع) به این شهرستان خاطرنشان کرد: عمل به دستورات اهل‌بیت بر هر عمل خیری مقدم است و راه نجات انسان تمسک به ائمه اطهار (ع) است.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: برگزاری باشکوه مراسم سالروز ورود امام رضا (ع) به شهرستان تفت عمل نیکو و پسندیده‌ای است و امیدواریم با هماهنگی و تلاش مراسم باشکوهی برگزار شود.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت نیز در این جلسه گفت: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و دهیاران منطقه امیدواریم این مراسم در مسیر سالروز ورود امام رضا (ع) به شهرستان در نقاط مختلف باشکوه هرچه‌تمام‌تر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

فرماندار تفت ادامه داد: در راستای برگزاری این مراسم در مسیر ورود امام رضا (ع) به شهرستان از روستای دهشیر تا شهر تفت هماهنگی‌های انتظامی و ترافیکی صورت گیرد تا برای مردم در حین برگزاری این مراسم مشکلی رخ ندهد.

نوکار بیان داشت: با توجه به پیشنهاد خادم یاران رضوی شهرستان تفت؛ پیگیری لازم برای نام‌گذاری سالروز ورود امام رضا (ع) به شهرستان تفت به نام این شهرستان و ثبت ملی این روز صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام رضا (ع) به شهرستان در تاریخ 18 آبان ماه در روستای دهشیر، 19 آبان ماه در روستای توران پشت، 20 آبان ماه در روستای علی‌آباد، 23 آبان ماه در روستای اسلامیه و 24 آبان ماه در شهر تفت برگزار خواهد شد.