برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان تفت

در مراسمی با حضور امام‌جمعه تفت، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و جمعی از مسئولان، هجدهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در مراسمی با حضور "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت، "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و جمعی از مسئولان، هجدهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان تفت برگزار شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در این مراسم به تقدیر از عوامل برگزاری این مرحله از رزمایش پرداخت و خاطرنشان کرد: مسیری که اهل‌بیت (ع) پرچم‌دار حرکت آن بودند و حضرت علی (ع) نمونه بارز این حرکت بود و گره از مشکلات فقرا و مساکین رفع می‌نمود هم‌اکنون با برگزاری این رزمایش‌ها ادامه یافته است.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: یکی از اتفاقات خوبی که با شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاد تقویت روحیه انفاق و اطعام و کمک به محرومین بود و با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد کمک‌های مؤمنانه گروه‌های مختلفی وارد میدان شدند که سپاه پاسداران در این زمینه پیشتاز بود.

حجت‌الاسلام گلوردی ادامه داد: هدف از اطلاع‌رسانی از برگزاری این‌گونه رزمایش‌ها در جامعه خنثی نمودن تبلیغ‌های منفی دشمنان است و اصل و تبلیغ این کار مقدس است.

لازم به ذکر است در این مرحله از رزمایش 1100 بسته کمک مؤمنانه به ارزش تقریبی هر بسته حدود هفت میلیون ریال در شب میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) بین افراد کمتر برخوردار شهرستان توزیع خواهد گردید.