به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت در سال جاری با ریاست "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت و با حضور "علیرضا نوکار" فرماندار و سایر اعضای این شورا با دستور کار دستور کار بررسی راهکاری‌های ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی جوانان در فرمانداری تفت برگزار شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در این جلسه ابتدا روایتی از امام جواد (ع) بیان نمود و در ادامه بر ضرورت برنامه‌ریزی برای ارتقا سلامت روحی و روانی جوانان تأکید نمود.

با توجه به در پیش بودن برگزاری مراسم‌های ماه محرم؛ برنامه‌ریزی و رصد نقاط ضعف و قوت برنامه‌های این ماه در شهرستان دیگر محور سخنان امام‌جمعه تفت در این جلسه بود.

گزارش اقدامات فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج تفت با همکاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها توسط "سید مصطفی آقایی" فرمانده این ناحیه مقاومت دیگر دستور کار این جلسه از شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت بود.

دستور کار بعدی جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط کارگروه تخصصی جوانان زیرمجموعه این شورا توسط "حجت‌الاسلام محسن پاک‌طینت" رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت بود.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در جمع‌بندی موارد مطرح‌شده در این جلسه خاطرنشان کرد: اولویت‌بندی موارد جمع‌آوری‌شده از خواسته‌ها و نیازهای جوانان شهرستان تفت توسط کارگروه تخصصی جوانان در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار خواهد گرفت تا با مطرح‌شده هر یک از این موارد در جلسه اصلی شورای فرهنگ عمومی پیرامون موارد مطرح‌شده تصمیم لازم اتخاذ شود.

نوکار در این جلسه پیشنهاد برگزاری جلسات کارشناسی پیرامون برگزاری باشکوه مراسم‌های ماه محرم با حضور روسای هیئت‌های مذهبی را داد تا در این جلسات هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

فرماندار تفت در پایان با استقبال از برگزاری نشست هم‌اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان گزارشی از پیگیری‌های خود در دوران مسئولیت در راستای ارتقای فرهنگ و هنر شهرستان خبر داد.