به گزارش روابط عمومي بخشداري نير،" سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نير در شورای آموزش و پرورش این بخش ضمن عرض تسليت ايام سوگواري شهادت امام حسین(ع) عنوان نمود: مبحث سرويس اياب و ذهاب در بخش نير و مشكلات در اين حوزه تاكنون دو بار در شوراي آموزش‌وپرورش استان مطرح گرديده است كه متأسفانه به علت عدم اشرافيت اعضا نتيجه مساعدي حاصل نشد.

وی در ادامه افزود: مكاتباتی مجدد در خصوص رفع مشکل سرویس مدارس روستایی صورت گرفته است تا قبل از شروع مدارس جلسه‌ای با محوريت سرويس اياب و ذهاب دانش آموزان بخش نير در شورا آموزش‌وپرورش استان برگزار گردد كه اميد است نتیجه این جلسه مشکلات موجود را تا حد امکان رفع نماید.

"مسعود نظميه" رئیس اداره آموزش‌وپرورش نير مشكلات پيش روي آموزش پرورش از قبيل سرویس‌های اياب و ذهاب دانش آموزان و مشكلات مربوط به کلاس‌بندی مدارس و احتمال تعطيلي بعضي از مقاطع تحصيلي در روستاها را عنوان نمود.

"جاسم زارع " شهردار نير با اشاره به اينكه حوزه خدمت شهرداري فقط در محدوده شهر نير است و خارج از شهر نير امكان ارائه خدمات ندارد اظهار داشت: مجموعه شهرداري براي ارائه هرگونه خدماتي كه در حوزه اختيارات اين مجموعه هست آمادگی لازم برای همکاری با آموزش‌وپرورش بخش نیر را دارد.