برگزاری مراسم بزرگداشت مقام پرستار در تفت

مراسم بزرگداشت مقام پرستار هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور فرماندار شهرستان تفت، رئیس سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در مجتمع گردشگری آریا باغ تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ مراسم بزرگداشت مقام پرستار هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور "علیرضا نوکار"فرماندار، "احمد دهقان" رئیس سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان، "محمدجواد نعمتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در مجتمع گردشگری آریا باغ تفت برگزار شد.

 "علیرضا نوکار" در مراسم بزرگداشت مقام پرستار در تفت با اشاره به آیات شریف قرآن پیرامون موضوع اهمیت سلامت مردم بیان داشت: در جلسات ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا همواره از تلاش‌های پرستاران و کادر بهداشت و درمان شهرستان به نیکی یادشده است.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به جمعیت سالمند شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با تلاش پرستاران و کادر بهداشت و درمان شهرستان تفت باوجود جمعیت سالمند این شهرستان نسبت به سایر نقاط استان در تمام زمینه‌های مقابله با ویروس ازجمله درصد بهبودی بیماران مبتلابه کرونا و جلوگیری از مرگ‌ومیر این شهرستان رتبه اول استان را کسب نموده است.

نوکار به صدرنشینی شهرستان تفت در میزان واکسیناسیون جامعه هدف در این شهرستان نیز اشاره و از خدمات پرستاران و کادر شبکه بهداشت و درمان در این زمینه قدردانی نمود.

فرماندار تفت در پایان با آرزوی توفیق روزافزون برای پرستاران در راستای اجرای وظایف محوله در تأمین سلامت مردم بیان داشت: ارزش و اهمیت تلاش پرستاران در راستای بهبود بیماران و حفظ سلامت جامعه بسیار زیاد است و مردم و مسئولان قدردان تلاش و زحمات این قشر فرهیخته در حوزه بهداشت و درمان هستند.