به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان خاطرنشان کرد: شهرستان تفت دارای ویژگی‌های خاصی در حوزه راهداری در استان یزد است و با داشتن بیشترین مسیر روستایی در استان، روستاهای ییلاقی و مسیرهای کوهستانی نیازمند توجه ویژه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

فرماندار شهرستان تفت با تقدیر از عملکرد مطلوب و تلاش ارزنده‌ی چندین ساله "غلامرضا فلاح" در مسئولیت خود در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت برای "حمیدرضا عفت" رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت نمود.

"محمد رستگاری" معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در این مراسم راهداران را جز زحمت‌کش‌ترین کارمندان دولت دانست و بیان داشت: سختی‌های وظایف کاری یک راهداری قابل وصف نیست و راهداران در طول 24 ساعت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مردم در سخت‌ترین شرایط کاری هستند.

وی ادامه داد: در طول بحران‌های مختلف راهداران با حضور سریع و به‌موقع خود تلاش بی‌وقفه‌ای در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

رستگاری به نگاه ویژه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد به شهرستان تفت اشاره و بیان داشت: سعی شده با توجه به شرایط خاص و وجود راه‌های مختلف در سطح شهرستان تفت نگاه ویژه‌ای ازلحاظ اعتباری و تأمین نیرو و امکانات به این شهرستان توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان صورت گیرد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات چندین ساله "غلامرضا فلاح" تقدیر و با اهدای حکم "حمیدرضا عفت" به‌عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت معرفی شد.