فرماندار تفت:

برگزاری هفتگی شورای مسکن شهرستان تفت

فرماندار تفت گفت: با توجه به اینکه ساخت مسکن یکی از اولویت‌های مهم دولت است برای نظارت و تسریع درروند اجرایی پروژه‌های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی مسکن جلسات شورای مسکن هفتگی و همراه با بازدید از پروژه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" در جلسه شورای مسکن این شهرستان از مسکن به‌عنوان مهم‌ترین فاکتور هزینه کرد خانوار نام برد و خاطرنشان کرد: افرادی که در طرح‌های مسکن ثبت‌نام نموده‌اند از اقشار ضعیف و متوسط جامعه هستند که برای خانه‌دار شدن؛ دارایی‌های خود را به فروش رسانده تا به آرزوی خانه‌دار شدن خود جامه‌ی عمل بپوشانند.

نوکار با اشاره به سفر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان تفت و اعتراض مردم در این سفر به تعلل در پروژه ساخت مسکن اقدام ملی گفت: تعلل در اجرای طرح‌های مسکن نارضایتی خدا و مردم را در پی دارد و مردم در سفر اخیر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی صدای اعتراض خود از تأخیر در اجرای پروژه اقدام ملی مسکن را به گوش مسئولان رساندند.

فرماندار تفت ادامه داد: تعلل در اجرای طرح‌های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی مسکن پذیرفتنی نیست و دستگاه‌های خدمات رسان باید زیرساخت‌های اجرای طرح‌های مسکن را در اسرع وقت فراهم نمایند تا مردم هر چه سریع‌تر طمع شیرین خانه‌دار شدن را بچشند.

فرماندار شهرستان تفت از ساخت مسکن مناسب و ارزان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم دانست و تصریح نمود: با توجه به اینکه ساخت مسکن یکی از اولویت‌های مهم دولت است برای نظارت و تسریع درروند اجرایی پروژه‌های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی مسکن جلسات شورای مسکن هفتگی و همراه با بازدید از پروژه برگزار خواهد شد.

 رئیس شورای مسکن شهرستان تفت ضمن عذرخواهی از همسایه‌های محل اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: با توجه به تعهد پیمانکار پروژه اقدام ملی مسکن برای تحویل سفت‌کاری سه بلوک از این مجموعه در پایان دی‌ماه؛ پیمانکار در دو نوبت‌کاری مشغول به کار است که این باعث نارضایتی همسایه‌ها شده است و امیدواریم با صبر و تحمل این عزیزان این وعده پیمانکار تحقق یابد.

نوکار از الحاق 43 هکتار زمین به محدوده شهری تفت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و بیان داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی؛ طرح‌های مسکن در شهر تفت به‌صورت ویلایی اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت از شناسایی دو زمین مازاد مربوط به دستگاه‌های شهرستان خبر داد و افزود: اقدامات لازم برای در اختیار قرار گرفتن این دو زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرارگرفته است.