تجلیل از بسیجیان مشارکت‌کننده در اجرای طرح ملی شهید سلیمانی

در مراسمی با حضور امام‌جمعه تفت، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان از بسیجیان مشارکت‌کننده در اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه شهر تفت در مراسم تجلیل از عوامل طرح سردار شهید سلیمانی با تقدیر از عوامل این طرح خاطرنشان کرد: بسیج همه اقشار را در برمی‌گیرد و امروزه شاهد هستیم بسیج از مرزهای کشور نیز فراتر رفته و بسیجیان در هر عرصه‌ای فعال و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: همه استکبار علیه بسیج و ارزش‌های اسلامی در حال تبلیغ هستند اما بسیجیان خسته نشده و درراه خود استوار و محکم و مشغول به خدمت رسانی به مردم هستند.

حجت‌الاسلام گلوردی ادامه داد: بسیج دارای عظمت است و داشتن روحیه بسیجی بسیار مهم است و افرادی که دارای روحیه بسیجی هستند از ارزش و منزلت بالایی برخوردار هستند و در بزنگاه‌های حساس در کنار مردم نقش خود را به خوبی ایفا نموده اند.

"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر از عوامل اجرای این طرح بسیج را در آزمون‌های مختلف موفق دانست و بیان داشت: بسیجیان در همه آزمون‌هایی که از ابتدای تشکیل این نهاد مقدس تاکنون رخ‌داده موفق بودند و حماسه دفاع مقدس نمونه‌ای بزرگ از تلاش بسیجیان است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: بعد از دفاع مقدس هجمه‌های فراوانی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه بسیجیان واردشده است اما آن‌ها باهمت و تلاش در این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و از وارد شدن آسیب به‌نظام جمهوری اسلامی ایران جلوگیری نمودند.

این مقام مسئول ادامه داد: بسیج در همه صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر دارد و چه در کارهای ساده و چه در عرصه‌های پیشرفته حضور بسیجیان چشمگیر است.

"سید مصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت نیز در این مراسم بیان داشت: در طول ایام شیوع ویروس کرونا، ۹۹ پایگاه مقاومت بسیج؛ نقاط شهری و ۲۷۰ روستای شهرستان را زیرپوشش خدمات قراردادند و از ابتدای شیوع این ویروس در اجرای طرح‌های محدودیت تردد، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، اجرای طرح سردار شهید سلیمانی و واکسیناسیون بسیجیان نقش پررنگی داشته‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس طرح شهید سلیمانی، ۱۲۰ گروه رصد، ۲۰ گروه مراقبتی، ۵۰ گروه حمایتی و ۲۰ گروه نظارتی تشکیل شد که حاصل فعالیت این گروه‌ها برگزاری ۱۴ رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان تفت بود که در جذب خیرین و برگزاری رزمایش‌های کمک مؤمنانه شهرستان تفت رتبه سوم استان را کسب نمود.

سید محمود واعظ پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت نیز ضمن تقدیر از بسیجیان فعال در حوزه بهداشت و درمان تصریح نمود: بسیجیان در همه طرح‌های مختلف در حوزه بهداشت و درمان تلاش کرده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت ادامه داد: با تلاش بسیجیان طرح شهید سلیمانی به‌خوبی در شهرستان اجرا شد و در زمان موج‌های شیوع ویروس کرونا با اجرای این طرح؛ شیوع این ویروس کاهش یافت.

وی افزود: با تلاش بسیجیان در طرح ملی واکسیناسیون نیز شهرستان تفت در تمامی رده‌های سنی رتبه اول استان یزد را کسب نمود.