با حضور فرماندار تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در مراسمی با حضور "علیرضا نوکار" فرماندار تفت، "حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی"مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان از دانش آموزان عضو گروه تواشیح کوثر تفت برگزیده مسابقات کشوری تقدیر و چند طرح فرهنگی نیز در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت افتتاح شد.

"علیرضا نوکار" در این مراسم با تجلیل از این گروه به دلیل کسب رتبه برتر کشوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی مناسب توسط مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان و تلاش‌های مربیان، نخبه‌های قرآنی خوبی در سطح شهرستان در حال رشد هستند.

فرماندار شهرستان تفت با تقدیر از اعضای گروه تواشیح کوثر بیان داشت: امیدواریم هر یک از این نوجوانان و جوانان قرآنی خود به‌عنوان یک مربی در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان شهرستان گام بردارند.

نوکار خواستار همگرایی دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه قرآنی در شهرستان تفت شد و بیان داشت: با یک همگرایی و همدلی مناسب میان مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه مسائل قرآنی می‌توان در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی اقدامات مناسبی در شهرستان صورت گیرد.

فرماندار تفت در پایان اظهار امیدواری کرد با ترویج کانون‌های قرآنی و همگرایی در فعالیت دستگاه‌های ذی‌ربط و فعال در حوزه قرآن افتخارآفرینی نخبگان قرآنی شهرستان تفت ادامه یابد.

"حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی" مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این مراسم با تقدیر از افتخارآفرینی نخبگان قرآنی شهرستان تفت در مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش نیروی‌های قرآنی باقیات و صالحاتی برای مربیان و مدیران دستگاه‌های فعال در حوزه مسائل قرآنی است و با سرمایه‌گذاری بر روی این جوانان مانع سرمایه‌گذاری دشمنان بر روی آنان خواهیم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌ریزی مدیران شهرستانی تبلیغات اسلامی برای تقویم فرهنگی سال 1400 با محوریت مساجد بیان داشت: امیدواریم با همکاری مدیران حوزه فرهنگ از تمام ظرفیت‌های فرهنگی برای برنامه‌ریزی این تقویم فرهنگی استفاده شود.

حجت‌الاسلام نجیمی با اشاره به شناخته شدن شهرستان تفت با عنوان حسینیه استان یزد تصریح نمود: میراث گذشتگان در حوزه مسائل دینی در شهرستان در اختیار مدیران در حوزه مسائل فرهنگی و دینی قرارگرفته و باید با برنامه‌ریزی مناسب شاهد ارتقا این میراث و تقدیم آن به نسل آینده باشیم.

 این مقام مسئول به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان تفت و حضور گردشگران در ایام هفته در این شهرستان اشاره و گفت: باید با یک برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان تفت در راستای رونق گردشگری مذهبی استفاده بهینه و مناسب نمود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به افتتاح چند مرکز جدید در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیان داشت: باید بیشترین استفاده را از ساختمان‌های موجود ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها به‌منظور ترویج مسائل دینی و فرهنگی برد و مدیران و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت به‌عنوان پیشتاز در استان یزد با ابتکارات و مناسب با زیست‌بوم منطقه در این راستا گام برمی‌دارد.

در ادامه این مراسم مرکز مشاوره وصال، کتابخانه تخصصی تبلیغ، سالن جلسات شهید "محمدحسین محمدخانی" و مرکز پژوهش‌های فرهنگی مستقر در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت افتتاح شد.