فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در حاشیه مانور طرح ویژه مقابله با ویروس کرونا گفت: با افزایش میزان شیوع ویروس کرونا در سطح استان تشدید بازرسی از اصناف، مراکز خدمات عمومی ، بانک ها و ادارات در دستور کار دستگاه های ذی ربط قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به همکاری قابل تقدیر اصناف شهرستان تفت در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک خاطر نشان کرد: در این بازرسی ها ابتدا برای رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به متخلفین تذکر داده خواهد شد اما در صورت تکرار تخلف ،برخورد قانونی در دستور کار دستگاه های ذی ربط قرار خواهد گرفت.

نوکار ادامه داد: بر اساس طرح ویژه مقابله با ویروس کرونا هر واحد دولتی و خصوصی که اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی را نادیده بگیرد با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

فرماندار تفت با تقدیر از فعالیت کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان تفت در راستای بررسی پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان تصریح نمود: در این طرح بازرسین و کارشناسان مرکز بهداشت به صورت محسوس و نامحسوس میزان بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز مختلف را مورد بررسی قرار خواهند داد و در این راستا  از تذکر تا پلمب واحد بی توجه به مسائل بهداشتی در دستور کار مجریان اجرای این طرح قرار گرفته است.

نوکار در پایان گفت: این طرح ویژه تا کاهش میزان شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد داشت و امیدواریم با استفاده همگانی مردم در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی میزان ابتلای همشهریان به این ویروس کاهش یابد.

در ادامه این مانور فرماندار شهرستان تفت از تعدادی از بانک ها و نانوایی های سطح شهر تفت بازدید و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد بررسی قرار داد.