فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" از طریق ویدئوکنفرانس و در نشستی که با جمعی از مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط شهرستانی پیرامون اتخاذ تدابیری برای تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان برگزار شد بیان داشت: حفظ سلامت کارگران از اولویت‌های مهم و اساسی ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان تفت است و برای عملی نمودن آن تشدید بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان توسط دستگاه‌های ذی‌ربط مورد انتظار است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با بازدیدهای مستمر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان به‌ویژه واحدهای بزرگ به بالاترین حد ممکن افزایش پیداکرده تا سلامت کارگران تأمین و با توجه به شرایط ویژه کشور مسئله رونق تولید نیز استمرار یابد.

نوکار در ادامه افزود: در صورت بروز علائم ویروس کرونا در هر یک از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی مدیران این مجموعه‌ها موظف به اعطای مرخصی به این کارگران هستند و در صورت عدم اجرای این قانون، برخورد قانونی با این واحدها صورت خواهد پذیرفت.

در ادامه این جلسه مدیران حاضر در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو در راستای نظارت اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی شهرستان را ارائه و تصمیماتی در راستای اجرایی شدن آن اتخاذ شد.